跳至主要內容

2024香港買水晶邊間好? 我最喜愛香港水晶店推薦

 

2024香港買水晶邊間好? 我最喜愛香港水晶店推薦

2024香港買水晶邊間好


我係網上見到好多人都搵一大堆關於係香港買水晶邊間好?! 見到入面討論區的留言, 有真有假, 甚至充斥很多打手,

 睇完都係得過桔, 即係點呀🙄? 

所以忍唔住要寫這篇, 2024香港買水晶邊間好, 我最喜愛香港水晶店推薦的文章

一來我咖啡店老細成日要我寫blog, 我都寫慣㗎啦; 二來我幫襯過這間  Newagecrystal.hk, 我真係忍唔住要寫篇文推薦吓這間香港水晶店, 否則真係哂左

小妹覺得在這經濟低微時, 真係要為這間香港水晶店寫下blog, 令更多人認識, 無論你最終决定是, 要在這間香港水晶店買水晶或不買水晶!無論如何, 我係非常推薦這間香港水晶店. 當你係度猶疑梗, 香港買水晶邊間好時, 不妨可以考慮吓這間香港水晶店  Newagecrystal.hk  啊!


小妹就覺得, 揀邊間水晶店好時, 為保障我們的消費利益, 要考慮一間水晶店有否具備以下三個條件:

1.▶ 高水晶質量
2.功效要堅
3. 售前、中、後可否做到面面俱圓


內容大綱:

1.    接觸這間推薦香港水晶店的初次印象

 

2.    在這間推薦香港水晶店 購買招桃花水晶手鏈的真實體驗


3.    第二次在這間推薦香港水晶店的回購體驗~"金運石"水晶手鏈


4.    第三次在這間推薦香港水晶店的回購體驗~"鼠尾草"


5.    第四次在這間推薦香港水晶店的回購體驗~"鈦赫茲" 能量手鏈

 

6.      總結為何小妹特登要寫這篇 ~2022香港買水晶邊間好我最喜愛香港水晶店推薦


1.接觸這間推薦香港水晶店的初次印象

我推薦香港水晶店的初印象
我買嘢鍾意比較格價尤其水晶呢啲唔同舖頭個價錢都有好大落差話就話有間水晶地舖係度條條水晶鍊擺係度任你揀任你摸就算賣比你貴啲會有保證但係大嗱嗱幾千蚊買條水晶又係咪真係值先裡面10蚊有7蚊都係幫緊佢哋交租啦。

1.1 這間香港水晶店網站   擁有豐富水晶資訊

有日手痕, Google搵買水晶推薦首頁其中就彈左  Newagecrystal.hk  呢間香港水晶網店出嚟噤入去睇就發現裡面有好多其他水晶舖頭水晶資訊, 例如, 我哋通常係為左某一種功效而去買某一隻水晶, 買完就返屋企淨化完就帶, 咁就算, 完!

 Newagecrystal.hk 香港水晶店就唔同佢會教人運用自己嘅意念, 去改變自己嘅磁場再利用水晶去輔助, 發射能量出去.

! 原來帶水晶都有咁多學問架當時我就掛住睇啲水晶資詢都唔記得左要昅下佢究竟賣緊啲咩水晶。

1.2. # 這間香港水晶店網站   水晶商品相片拍得真實

跟住一直噤落去, 見到佢  Newagecrystal.hk  嘅水晶商品相片, 全部都係實體拍攝, 冇經過特別攝影相片效果而拍, 好過好多水晶舖頭, 用特效整到張水晶相閃到暈, P到假過薛凱琪張相咁,面目全非!

1.3. # 這間香港水晶店網站   價錢唔會獅子大開口  

 仲有佢好多水晶手鍊都係自己設計, 好有特色, 同坊間賣嘅條條一樣通街都係嘅唔同, 而且這間水晶店價錢公道

1.4. # 這間香港水晶店網站   有獨門免費水晶教學

最最最重要嘅係, 店主會附送獨門水晶觀賞法同自得暗示音樂, 就沖住呢樣嘢, 我膽粗粗買左一條皇牌招桃花水晶手鏈 "深愛著你"

招桃花水晶手鏈深愛著你 香港水晶店推薦

2.在這間推薦香港水晶店 購買招桃花水晶手鏈的體驗

1    




2.1.#這間香港水晶店 售後物流服務真貼心 

呢個水晶店主Fiona, 真係好細心, 全程跟足順豐物流, 由水晶出貨到到達指定處, 都會提我銷售過程同售後服務都好貼心, 好似緊張過我比錢個果咁.

2.2 #這間香港水晶店 售後提供有心水晶教學

好啦, 到我收到貨打開個盒, 條招桃花水晶手鏈同張相一樣咁靚, 一拎上手, 神奇嘅事就發生了! 首先我講明 我係一個感應好遲鈍嘅人, 咩天鐵、咩超七水晶、咩隕石、我帶上手係完全冇反應 但係, 一拎起呢條招桃花水晶手鏈 "深愛著你" , 我係要即刻坐低, 因為我feel到自己成個人想順時針咁轉 暈眩左一陣, 先平服落嚟.

跟住我 Whatsapp店主, 問我點解會咁, 佢話咩都有可能發生. 佢係薩滿家庭長大,識運用薩滿儀式, 而且因家族都係美國做水晶大批發生意, 佢由BB已開始接觸水晶, 非常熟識水晶屬性, 將水晶能量開啟, 同養到極致 所以我會感受到, 呢條招桃花水晶手鏈"深愛著你嘅能量。

Newagecrystal.hk  呢間水晶網店, 同出面賣嘅水晶真係完全唔同, 有左呢次 "接觸" ,我真心覺得佢啲水晶真係有料到 於是我就更加專注係佢附送嘅水晶觀賞教學學習意念改變磁場, 改變運氣。

講多次, 佢呢個觀賞教學係免費即係買一條幾百蚊嘅手鏈 就免費學到出面坊間幾千蚊咩身心靈嘅課堂, 低到爛啦!

2.3 #這間香港水晶店   桃花水晶手鏈效果   加水晶教學   令我向好出發

講返之前, 當期時我仍然為剛分手嘅前男友而傷心憤怒, 甚至有時候會瞓覺發夢見到佢而嬲醒左 但我開始用Fiona所教嘅方式去改變自己思維, tune好自身頻率嘅channel, 令我終於可以係前男友呢個 "黑洞" 裡面走出嚟 而家我仲同緊個日藉同事攪緊曖昧添!

3. 我第二次在這間推薦香港水晶店的回購體驗~"金運石"水晶手鏈


在推薦香港水晶店 回購金運石水晶手鏈的好體驗
我真係好感激 Newagecrystal.hk . 香港水晶店嘅Fiona, 佢除左刺激我原有嘅思維老套講一句 佢簡直打開左我人生嘅新一頁 佢專業又夠真誠對待客人令我一再回購佢嘅水晶產品例如"金運石水晶手鏈.   


買金運石水晶手鏈邊間好 我最推薦香港水晶店

3.1 為何我會在這間香港水晶店 選購"金運石"水晶手鏈 

 Google search 金運石 Newagecrystal.hk 呢間香港水晶網店係排名第一, 即係話除左佢嘅 金運石水晶手鏈 係全港熱賣之餘 仲有一個品質信心保證另外同佢買都有附送一個水晶觀賞教學課程嚟應用係金運石水晶手鏈,  教人點樣將水晶嘅能量真正發揮到出嚟,  如何激活身體脈輪中嘅太陽輪。

唔駛聽哂我講架, 反之, 這間水晶店主Fiona Youtube出左一條片, 講金運石水晶怎激活太陽輪, 提升氣場吸引財富, 我覺得好值得睇, 因係上了人生及金運石水晶的一堂課.



3.2 我在這間香港水晶店選購 "金運石"水晶手鏈後 尋常生活體驗 

起初我都冇咩特別反應冇話即刻中馬中六合彩, 即刻升職加人工咁magic, 但係一個幾月之後就開始 '嚟料' , 五日之內係唔同時間唔同地點, 我行街執到兩次錢雖然唔係咩大錢, 只係十蚊銀廿蚊紙, 夾埋都係三十蚊但係對於我呢啲從未係街執過錢, zero lucky嘅人嚟講 執到幾多錢都開心到飛起!

之後, 我又有一次行街 居然撞見一個小時候拜年先見過幾面嘅親戚廿幾年冇見, 老實講我都唔記左佢姓甚名誰淨係識叫佢uncle, 我哋互相寒暄一番之後佢居然比左三千蚊嘅零用錢我去買嘢食我果刻心中 [] 左一聲真係唔輪到我唔相信金運石水晶手鏈帶比我嘅運氣。

店主Fiona有條係Youtube爆左成100k views講金運石水晶能量, 大家又不坊入去睇一睇....



間香港水晶店真好掂! 因我見到有其他 Blogger 亦把 Newagecrystal.hk 作香港水晶店推薦!
▶金運石真有功效嗎? 親身體驗過才感受到金運石功效是如此的不簡單! 
https://missminalau.wordpress.com/2022/05/06/%e9%87%91%e9%81%8b%e7%9f%b3/


4. 我第三次接觸這間香港水晶店的回購體~"鼠尾草"

 為左保養我呢條咁寶貝嘅金運石水晶手鏈要維持佢嘅光澤我於是又同 Newagecrystal.hk香港水晶店購買左一條鼠尾草.


高質白鼠尾草 香港水晶店推薦
    佢係美國加州出產最高級嘅白鼠尾草係其他水晶店所見嘅又短顏色又暗啞嘅, 完全兩個level, 價錢又公道, 薰完啲水晶靚左之,順便薰埋自己個人精神都好左好多.
最重要嘅係,  Newagecrystal.hk香港水晶店所賣嘅鼠尾草pet friendly, 唔使擔心屋企主子聞到會唔舒服於是我又同Newagecrystal.hk 水晶店買多兩條鼠尾草用嚟看門口有時去完醫院探病或者殯儀館返嚟屋企薰下都好店主好貼心, 佢除左用密實袋封住鼠尾草佢仲附帶兩包乾燥劑係入面防潮。
   店主Fiona好細心架!特登整條都好多人睇嘅 Youtube, 講鼠尾草特質, 同埋即場教點薰水晶添

   
                                                                                                                           

 5.我第四次在這間推薦香港水晶店的回購體驗~"鈦赫茲" 能量手鏈

當然, 我係Newagecrystal.hk 香港水晶店賣嘅 "" 嘢點止咁少!其中佢賣嘅"鈦赫茲能量手鏈"就係我最愛之一其實鈦赫茲出現係坊間已經好多年, 對人體健康, 同淨化磁場黑氣, 係有一定功效但係一直唔知道邊啲係真係假, 質素又參差不齊,   咁鑑於我係前頭幫襯過佢買嘢嘅經驗, Newagecrystal.hk 香港水晶店出品實屬正貨,   見佢一出post, 價錢又公道,  我二話不說就即刻同佢買左一條12mm鈦赫茲能量手鏈

鈦赫茲能量手鏈 香港水晶店推薦 

5.1 我在這間香港水晶店購買了"鈦赫茲"能量手鏈的個人感受

我跟住Newagecrystal.hk 香港水晶網店裡面嘅指示,平時就將鈦赫茲能量手鏈帶係左手夜晚瞓覺就轉帶右手咁平時我就同埋其他水晶手鏈一齊帶幾日之後  發現連唔係同佢買嘅啲水晶手鏈都靚左, 我都唔知原來條舊水晶鏈有閃光片係入面原來鈦赫茲本身有嘅振動頻率會 "" 靚埋附近嘅晶體當我帶住鈦赫茲能量手鏈嘅時候就等於帶住行走中嘅淨化器咁到左夜晚我轉右手帶, 因為工作關係 右手用度比較多, 容易發軟同肌肉疼痛,帶住鈦赫茲能量手鏈瞓覺隻手真係冇咁攰幾個禮拜之後我右手背筋位經常抽痛嘅位置已經完全消失我直頭唔記得左原來果個位會痛,  係一個同事問候我隻手我先至醒起!真係神奇到不得之了。


6.總結為何小妹特登要寫這篇 ~2024香港買水晶邊間好我最喜愛香港水晶店推薦

就咁講好似令人難以相信但係呢啲都係我嘅真實體驗, 風水佬呃人十年八載,   Newagecrystal.hk 香港水晶店出嘅水晶產品見效非常快, 而且唔淨係sell買完佢啲嘢就算 店主會一路跟進客戶嘅個案,  確保我真係學識佢附送嘅水晶教學課程提昇自我意識同運用吸引力法則, 等等. 店主Fiona真誠對待客人佢嘅用心係我係其他水晶店搵唔到所以我相信Newagecrystal.hk 香港水晶店值得人幫襯之餘, 仲會有100%嘅回購率!

未接觸過這間香港水晶店的朋友,  係可以唔駛信哂我架!你可以去睇下這間水晶店主 Fiona Youtube.  好多其他水晶店出Youtube,  咪自己走出黎講吓自己既水晶, 可以點樣上山下海但這間水晶店主Fiona出的影片係非常用心製作, 有內容有editing,  用好理智角度解釋好多水晶知識. 如果我一早識佢, 我就唔駛白白交左好多學費,  買左一大堆水晶番黎, 鬼咁充滿希望, 到最後一場空!只少這間水晶店主Fiona教戴水晶, 不要迷信,  係真教一些而不的水晶知識.

這間水晶店主Fiona 最近出的三集【Youtube大迷信】, 大家都可以睇吓!

https://youtube.com/playlist?list=PL2YzJB1aGYRmzXB42PunswBpgVpolMJ-R

水晶大迷信-水晶鏈斷掉唔吉利? 水晶會日久無能量變無效嗎? 要神聖處理不要的水晶? 水晶要跟五行? 水晶真有相充相剋嗎? 香港水晶店推薦Youtube頻道-晶靈說Fiona 

水晶大迷信之戴水晶都有錯?!  水晶是呃人騙局嗎? 水晶真無用嗎? 香港水晶店推薦Youtube頻道-晶靈說Fiona
水晶大迷信之水晶唔可以被人掂到踫到摸到? 香港水晶店推薦Youtube頻道-晶靈說Fiona

講左咁耐, 若真係唸梗, 想買水晶邊間好?!我就覺得可以去這間  Newagecrystal.hk香港水晶店睇睇反正睇吓又唔駛錢! 就算唔買水晶,  去佢間水晶網店睇吓些水晶知識,  亦袋到好多野落袋!你睇完, 就會明白點解我會寫咁多野,  推薦這間香港水晶店!